уторак, 12. јануар 2016.

DOMAĆA PILEĆA SALAMA



potrebne namirnice :

1 kg pilećeg belog mesa ili bataka i karabataka
20 grama soli
1,5 grama mlevenog bibera
4 grama ljute paprike
4 grama slatke paprike
2 čena  belog luka
kafena kašičica origana
kafena kašičica bosiljka



način pripreme :

Meso samleti na mašinu za meso ili u seckalici, dodati sve začine, samleven beli luk, malo vode i sve dobro izmešati.


Raširiti parče papira za pečenje, ili tanku samolepljivu foliju. Meso staviti na sredinu papira, umotati i čvrsto zavezati krajeve.








U šerpicu naliti vodu, sačekati da prokuva. Spustiti salamu, ostaviti otklopljeno da kuva 30 do 40 minuta.

Izvaditi iz vode, ostaviti sat vremena napolju, zatim prebaciti u fružider da se dobro ohladi.


Uz zeleno povrće, salama od pilećeg belog mesa je odlična večera.

Za ne hrono ekipu u jednu smo dodali i kačkavalj, nju sam i slikala, :)




4 коментара:

  1. Dugo sam trazila dobar recept i alternativu za kupovnu salamu koju vec odavno ne kupujemo, tacnije od kako smo saznali koliko je nezdrava. Vas mi recept djeluje idealan, brz i jednostavan. Isprobacu ako Bog da prvom prilikom. Hvala za recept

    ОдговориИзбриши
  2. Već sam ostavila komentar za ovo jelo, koje je baš fino i lako za spremanje, ali nije objavljen! Pitala sam te dali ide na kuvanje u toj samolepljivoj providnoj foliji, pošto ne znam da ona trpi toliku temperaturu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ankice, komentara nije bilo... Ja sam baš tako kako sam napisala pravila i u samolepljivoj foliji, ništa joj nije bilo.

      Избриши

hvala Vam što me pratite