субота, 02. јануар 2016.

GUŽVARA MAFINI


gužvara mafini

potrebne namirnice :

5 tankih heljdinih kora

2 dcl kiselog mleka
3 belanca
1,5 dcl kisele vode
2 supene kašike susama
1/2 dcl dozvoljenog ulja
100 gr pilećih prsa
so

način pripreme :

U činijici sam žicom za mućenje lagano ulupala belanca, dodala kiselo mleko, kiselu vodu, ulje, sitno iseckana pileća prsa i so. Svaku koru sam na pola prepolovila, da dobijem deset kora za deset mafina.
Umočila sam koru, malo je natopila, napravila lopticu i ubacila u silikonsku korpicu za mafine.



Rernu sam zagrejala na 200 stepeni, pekla nekih deset, dvanaest minuta, porasli su, zatim sam smanjila na 150 i tako pekla sigurno još pola sata. Nisam otvarala rernu. Kad su dobro pečeni, neće splasnuti kad se izvade napolje.





2 коментара:

hvala Vam što me pratite