четвртак, 14. јануар 2016.

HRONO ISHRANA




Želim da Vas upoznam sa zdravim režimom ishrane, koji u veoma kratkom roku daje vidljive rezultate bilo da vas muči višak kilograma ili ako imate neki zdravstveni problem, visok holesterol, trigleciride, šećer. Prvi rezultati su vidljivi već za mesec dana.

U hrono ishrani je važno da određene vrste namirnica jedete u određeno doba dana. Ne morate se plašiti kalorija ako to pravilo poštujete. Veoma je važno da umirimo aktivnost pankreasa, pa bi se barem neko vreme trebalo uzdržavati od slatkiša i voća da bi se insulinska aktivnost normalizovala.

Hrono doručak (klik na naslov i birajte vaš omiljeni doručak)




Dan započinjemo šoljom biljnog čaja sa limunom ili toplom limunadom.Doručak je najvažniji obrok u toku dana i on nam nosi ceo dan. Kao što su nekad naše bake pripremale obilan doručak tako ćemo sad i mi.Ujutro ćelije našeg tela zahtevaju energiju i tada masne ćelije otpuštaju uskladištene masti, više nego u koje drugo doba dana. Doručak treba biti obilan i mešovit. Treba sadržati masti spore šećere (žitarice) i u manjoj količini povrće kao svežu salatu.

Za doručak bez ikakvog straha možete jesti, slaninu, čvarke (kojima znamo sastav, najbolje je domaće ) pržena jaja na masti, razne pite proje, integralne hlebove koje sami pravimo, puter humus, tahini, ajvar, sir, kiselo mleko itd. I verovali ili ne vi ćete svoje zdravlje dovesti do savršenstva, imaćete više energije, bićete zadovoljni kilažom, jer ćete se u vrlo kratkom periodu osloboditi viška masnih masnih naslaga, bićete raspoloženiji i srećniji, najvažnije nećete biti gladni i nezadovoljni.

Zbog enzima za varenje ne bi trebalo doručkovati pre sedam sati ujutro i ne kasnije od 11 sati pre podne. Između svakog obroka treba proći najmanje tri sata. Idealan razmak između obroka naročito u restrikciji, periodu mršavljenja je 5 do 5,5h. Takođe veoma važno je da obroke nikada ne treba preskakti, jer tako usporavamo metabolizam.

Hrono ručak (klik na naslov vodi u meni za ručak)




Za ručak se jedu proteini plus povrće, bez ugljenih hidrata. biramo jača crvena mesa da duže drže sitost.Uvek prednost dajemo svežim salatama. Treba se odvići od teških kombinacija, npr krompir sa mesom, testenina sa mesom, hleb i meso itd.. Jedino vreme kad su kombinacije proteina i ugljenih hidrata dozvoljenje je jutro. Idealno vreme za ručak je između 13 i 15 časova, ali nije obavezno.

Hrono večera (klik na naslov vodi u meni za večeru )




Večera treba sadržati lagane proteine kao što su riba, belanca, bela mesa i puno sveže salate preliveno maslinovim uljem i limunovim sokom. Idealno vreme za večeru je oko 19 sati, ali ako nismo u mogućnosti dozvoljena su i veća odstupanja.važno je samo da to bude barem dva sata pre spavanja.

NEMA GRICKANJA IZMEĐU OBROKA

Da bi se lučio insulin uopšte nije potreban kompletan obrok, dovoljan je samo jedan jedini zalogaj da bi ovaj proces započeo. Svaki zalogaj dovodi do toga da prestaje oslobađanje masti i započinje ponovno skladištenje masti. Ako ste imali ovu naviku pod hitno je zaboravite jer ona nije dobra i ako ste potpuno zdravi i imate idealnu kilažu.

Užina

Slatka užina u vidu hrono slatkiša, voća sa niskim glikemijskim indeksom, crna čokolada minimum 70 % kakaa, suvo voće, se jede između ručka i večere, ali tek nakon što se završili sa periodom restrikcije i došli do željene kilaže. U protivnom sva skrobna povrća kao i voće se izbacuju.



Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite