среда, 20. јануар 2016.

Zimski sataraš - bećarac


ziski sataraš


Danas mi se nešto jelo bez mesa sa  malo više povrća, zima je  i jedva čekam proleće da sve malo pojeftini.
Naspremala sam u zamrzivač puno povrća sad ga vadim i koristim, ali ipak to nije kao kad je sveže. Napravila sam zimsku varijantu sataraša sa zamrznutim povrćem. Uzela sam pakovanje paradajza i pakovanje crvene pečene paprike. Ne znam tačne mere, ali postupak je isti kao i kad pravim sa svežim povrćem.

Prvo sam izdinstala luk. Papriku sam iseckala na trakice. Paradajz sam odvojila od ljuskice i isto iseckala. Kad je luk požuteo dodala sam povrće, malo soli, bibera, čen belog luka i na kraju kad je isparila sva tečnost dodala sam 3 belanca. Brzo je gotovo brže nego sa svežim povrćem, jer je paprika već pečena, a paradajz promrzao.



Recept za sataraš sa svežim povrćem možete pogledati ovde Sataraš- bećarac







Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite