недеља, 20. март 2016.

Posni štapići (teta Đurđicini)

posni štapići

Teta Đurđica je divna žena koju sam upoznala kad sam se udala i došla da živim u njen komšiluk, Radila je kao kuvarica u našem vrtiću, veoma vredna, prava žena domaćica sposobna za sve. Danas smo se čule i pošto je vreme posta ona je pravila ove posne kiflice, zamolila sam je da mi da recept jer ne sumnjam u njene kulinarske sposobnosti Bila je tako dobra pa je čak i slikala.Hvala teta Đurđa.

potrebne namirnice :

750 gr brašna po izboru
3 dcl ulja od koštice grožđa
3 dcl belog vina
1 supena kašika soli
1 prašak za pecivo

način pripreme :

Od navednih sastojaka umesiti glatko testo. Pokriti kuhinjskom krpom i ostaviti da odstoji 30 minuta.
Pobrašniti radnu površinu zatim testo oklagijom razvaljati u pravougaonik, Iseći na trake , širine dužine koliko želite, debljina je oko 3 milimetra. Spajati dve i dve trake u spiralu, odozgo premazati uljem, posuti po želji semenkama. Slagati u tepsiju na papir za pečenje. Rernu zagrejati na 200 stepeni. Peći 15 minuta.



Ovi štapići su pravljeni sa pšeničnim brašnom zato su tako beli . Belo vino se u restrikciji može povremeno koristiti za pripremu hrane.


3 коментара:

  1. Zdravo Boba,
    Danas mi je prvi dan hrono ishrane,nadam se na uspeh :)Htela sam da pitam dali moze neka zamena za belo vino,na pr.gazirana voda,jer na testu intolerancije pokazalo se da sam intolerantna na ovu namirnicu?
    Srdacan pozdrav,
    Natasha iz Skoplja

    ОдговориИзбриши
  2. Iskreno nisam probala ali verujem da bi bilo dobro. Srećno u Hi

    ОдговориИзбриши
  3. Sve super, samo VINO ne spada pod post ;) kao sto znate.

    ОдговориИзбриши

hvala Vam što me pratite