среда, 02. март 2016.

Skuša iz rerne

SKUŠA
Skuša je veoma zdrav izvor omega 3 masnih kiselina, ima ih čak dva puta više od lososa, a cena skuše je svima prihvatljiva. Odličan je izvor selna u organizmu.


potrebne namirnice :

skuša
vezica peršunovog lista
dva, tri čena belg luka
sok od jednog limuna
malo bosiljka
so, biber
3 do 4 kašike maslinovog ulja
malo belog vina

način pripreme :

Peršunov list i beli luk sitno iseckati. Staviti u činijicu zatim dodati maslinovo ulje, malo bosiljka svežeg ili suvog i sok od jednog limuna. Sve pomešati.
Skuše očistiti, oprati, malo je zaseći i osušiti u kuhinjskoj krpi. Ribu izvana malo posoliti i premazati alevom paprikom da bi imala lepu boju. Utrobu napuniti pripremljenom smesom.
Raširiti parče folije staviti na nju ribu, poprskati uljem, limunovim sokom i belim vinom, pa je dobro zapakovati. Da se folija ne bi zalepila za skušu malo je izdignize prilikom pakovanja. Isto ponoviti sa drugom skušom. Tako upakovane skuše staviti u tepsiju ili na rešetku pa sve u rernu zagrejanu na 250 stepeni. Peći oko pola sata.
Ja sam pred kraj otpakovala foliju  i ostavila da se riba zapeče jer više volim kad je suvlja, ako volite sočnije nemojte je do kraja otvarati. Belo vino se u restrikciji može koristiti prilikom pripreme hrane ali ne često. Možete ga i izostaviti


Uz skušu odlično ide povrće na pari preliveno masl uljem ili salata od barene blitve. Ja sam se navadila na vitaminsku salatu .  Ribu možete upakovati i u papir za pečenje,  tako pečena riba je još hrskavija i nikad se kožica ne zalepi za foliju. 

Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite