петак, 18. март 2016.

Tart sa spanaćem, slaninom i jajima

tart sa spanaćem slaninom i jajima

potrebne namirnice :

125 gr ječmenog brašna
125 gr raženog brašna
150 ml mlake vode
kafena kašičica soli
kafena kašičica puna masti
kafena kašičica praška za pecivo

za nadev :

oko pola kg spanaća
malo mesnate slanine
2 čena belog luka
malo soli i bibera
3 jaja

Od navedenih sastojaka sam umesila glatko testo, razvaljala oklagijom, zatim sam prebacila u tepsiju kojoj je 26 cm prečnik. Malo sam viljuškom izbockala.



Slaninu sam propržila na tiganju i ostavila da se malo prohladi. 


Očišćen i opran spanać sam obarila u aparatu za kuvanje na pari (možete i u vodi, ali morate dobro ocediti od viška tečnosti) . Kad se spanać malo prohladio nožem sam ga malo usitnila, dodala iseckan beli luk i jaja koja sam blago umutila viljuškom. Sve sam posolila dodala malo bibera, proprženu slaninu i masnoću koju je slanina pustila, pa još malo odzgo prelila jajima.

Rernu sam zagrejala na 220 stepeni, pripremljenu pitu ubacila u rernu i pekla oko 25 minuta .

Za testo sam koristila isti recept kao za tart sa prazilukom


Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite