петак, 22. април 2016.

Prolećni mafini sa povrćem i šampinjonima

prolećmi mafini sa povrćem
Ove povrtne pljeskavice sam pravila već nekoliko puta na teflonu ili u  rerni na papiru za pečenje Jutros sam pokušala sipati u kalupe za  mafine i meni su se jako dopali. Nisam stavljala ni brašno ni mekinje, lepi su uz mladi sir i hleb.Mogu se jesti u restrikciji i van nje, a mogu ih jesti i svi koji vole povrće .

potrebne namirnice :

tri, četiri struka mladog luka
2 manje narendane tikvice
sveži listovi  peršuna
1 čen belog luka
deblji krug kelerabe
5 do 6 većih šampinjona
100 grma mladog sira 
1 jaje 
1 supena kašika maslinovog ulja
bosiljak, so, biber


način pripreme :

Tikvice sam narendala malo posolila zatim sam ih dobro ocedila. Mladi luk, beli luk, šampinjone kelerabu i peršunov list sam stavila u seckalicu, zavrtila par puta da se dobro usitini i dodala u činiju sa oceđenim tikvicama. Dodala sam mladi sir i jedno jaje da se sve poveže. Ako ste u restrikciji a ne želite složeno jelo, dodajte jedno ili dva belanceta da se smesa poveže. Zatim začinite, dodajte kašiku ulja i pecite kako želite. U tiganju ili na pek papiru oblikovano kao pljeskavice ili kao što sam ja u kalupčićima za mafine.


2 коментара:

  1. Анониман16. мај 2016. 14:23

    Postovana, imam sajt o hrono ishrani, da li mi dozvoljavate da koristim slike recepata? Koja je Vasa email adresa?

    Hvala unapred.

    ОдговориИзбриши
  2. Možete koristiti slike ako uzimate ceo link sa receptom i potpisom. Veliki trud sam uložila za recepte i fotografisanje istih...

    ОдговориИзбриши

hvala Vam što me pratite