субота, 14. мај 2016.

Džem od jagoda bez šećera 

džem od jagoda bez šećera


potrebne namirnice :

3 kg jagoda
500 gr fruktoze
1 kesica agar agara

način pripreme :

Očišćene, oprane i dobro oceđene jagode sam u šerpi u kojoj sam kuvala usitnila štapnim mikserom.



Stavila sam na špret i kuvala oko 30 minuta,


zatim sam dodala fruktozu i kuvala još pola sata. Sve vreme sam skidala penu koja se pravila na površini. 


Zatim sam uzela malo džema iz šerpe sipala ga u šolju, dodala sam jedan biljni želatin, agar agar prah koji se kupuje u zdravoj hrani. Razmutila i dodala u šerpu sa džemom. Kuvala sam još nekoliko minuta, sklonila sa šoreta i sipala vreo džem u (prethodno sterilisane )vrele tegle. Zatvorila sam sa originalnim poklopcima, složila jednu do druge, sve umotala jednim ćebetom i ostavila da se tako potpuno ohlade.




4 коментара:

  1. Анониман15. мај 2016. 06:47

    Jooj,super recept! Bas sam mislila da pravim nesto ovako sad kad ima jagode,da imam za zimu. Ali sta je to agar agara? Gde moze da se kupi i koja je cena?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Agar Agar je biljni želatin, ima ga skoro u svakoj zdravoj hrani , kesica od 10 grama je 35 din.

      Избриши
  2. Recite mi molim Vas da li ovako pripremljen dzem moze da stoji dugo?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Suzana ja sam pre par dana otvorila teglicu džema od prošle godine. Stajao je u frižideru godinu dana i održao se odlićno. Ne znam da li bi se održao van frižidera.

      Избриши

hvala Vam što me pratite