недеља, 05. јун 2016.

Hrono avantura Lidije Gajić

pre i posle hrono ishrane


Evo i moje hrono avanture :). Da se razumemo nikad nisam bila buca. Iskreno spadala sam u one zgodnjikave, ali posle porođaja sam se baš ugojila. Na moju visinu od 165 cm, 71 kg je baš mnogo.
Nisam imala šta da obučem i kad kupim prelepu garderobu odvratno mi je stajalo. Baš mi je bilo teško. Dijetu nisam držala jer ne mogu biti istrajna. Za hrono ishranu čula sam od moje prijateljice kozmetičarke.  Rekla mi je da to nije dijeta već jedan zdrav režim ishrane i pošto sam veći deo dana kući za mene je to bilo idealno. Odmah sam se bacina na istraživanje. Nije mi delovalao teško, ali kao i svako u početku sam bila skeptična.  Kako ću smršati ako sve to pojedem ? Tek sad vidim koliko je to pitanje smešno :). Elem dugo mi je trebalo da krenem...

Najzad 26. 01 ove godine rešila sam da krenem sa hrono ishranom i da budem istrajna. Počela sam sa 71 kg i sa mnogo cm viška. U prvih 15 - ak dana sam skinula 5 kg, centimetre ne znam jer ih nisam u početku merila, ali primećivala se razlika i tu.
Mojoj sreći nije bilo kraja kad sam nakon samo dva meseca hrono ishrane uspela da obučem stare farmerice. Dobila sam još veću motivaciju. Nakon tri i po meseca krenula sam na zumbu. Kombinacija je uspela. Hrono ishrana plus zumba učinili su da sa 71 kg spadnem na 59 kg, centimetri su otišli kao ludi :). Čak mi je i stomak otišao :). Sad nosim garderobu koja je stajala u ormanu za dane "MOŽDA SMRŠAM " i ti dani su došli. Ja sam presrećna ! Ponovo sam sama sebi lepa. Zato samo napred bez posustajanja. I ako se napravi neka greška, ako se zabrlja, pa šta idemo dalje HRONO ISHRANA JE ZAKON. 

Prva slika je slikana 30. 8. 2015  Druga slika 1. 05. 2016 - te

Sad sam još mršavija :)


  Srećno svima :)

3 коментара:

  1. svaka cast, u uvodu tvog posta pronalazim sebe u toj neistrajnosti dijeta... ali sad pocinjem i ja, i nadam se rezultatima... da li mogu da pitam, da li si imala problema sa viskom koze ili se i ona vrataila u normalu kroz vezbanje sa ishranom?? :)

    ОдговориИзбриши

hvala Vam što me pratite