недеља, 03. јул 2016.

Galete sa tikvicama 

galete sa tikvicama

potrebne namirnice 

1 tikvica  ( 200 gr oljuštena )
50 gr raženog ili nekog drugog brašna
1 jaje
kafena kašičica praška za pecivo
so, morođija
beli luk
2 kašike ulja
po želji semenke


Jutros malo drugačije galetice, vrućina je nije mi se uključivala ringla, a htela sam tikvice za doručak jer ih obožavam.  Pokušala sam, uspelo je i delim sa vama recpt.

način pripreme :

Tikvicu sam narendala i nisam je cedila. Dodala sam  svežu seckanu mirođiju (kopar), so, biber, jedno jaje, dve kašike maslinovog ulja, 2 čena sitno seckanog belog luka i 50 grama raženog brašna.






Aparat za galete sam malo poprskala uljem i ostavia da se zagreje. Moj ima jačinu do broja 6, ja sam pekla na 4, na toj temperaturi pečem i obične galete.


Od ove količine sam dobila dva kruga :) Sviđaju mi se više nego tikvice  iz rerne i iz tiganja. Ovo će biti često na mom meniju tokom leta. 

1 коментар:

hvala Vam što me pratite