субота, 09. јул 2016.

Korpice

korpice hrono

potrebne namirnice :

80 gr ječmenog brašna
80 gr ovsenog brašna
1/2 dcl maslinovog ulja od komine ili ulje od košice grožđa
1/2 praška za pecivo
o,3o ml gazirane vode
malo soli

način pripreme :

Od navedenih sastojaka umesiti tvrđe testo. Praviti  male kuglice iste veličine. Kuglicu stavite u modlicu (koju  ste prethodno tanko namazali mašću i posuli brašnom) zatim prstima oblikujete korpice.
Ja sam koristila metalne, one što sam ih u bivšem životu :) koristila za šape, prace :), silokonske su mekane i nezgodno je.
Slagati u tepsiju i peći u rerni zagrejanoj na 200 stepeni oko petnaset minuta.
Od ove količine sam dobila dvadesetak korpica. Možete ih ispeći zatim ohlađene puniti po želji.
Druga opcija je da napunite po vašoj želji i sve zajedno ispečete.

Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite