понедељак, 04. јул 2016.

Mediteranske galete 

mediteranske galete 

potrebne namirnice :

50 gr raženog brašna
50 gr ovsenog brašna
50 grama sitno seckane pršute
15 gr mlevenog lanenog semena
6 krupnijih maslina
1 supena kašika maslinovog ulja
1 supena kašika limunovog soka
1 kafena kašičica sode bikarbone
bosiljak, origano, vlašac, ruzmarin
1 dcl gazirane vode
soli po ukusu

način pripreme :

Pomešati suve sastojke, masline i pršutu iseckati na manje kockice, sve sjediniti sa decilitrom kisele vode.


Aparat za galete malo poprskati maslinovim uljem, zagrejati ga, staviti u vrh punu supenu kašiku testa i peći galete.  Ako volite hrskavije pecite da porumene. Ja sam u kući imala crne masline, a htela sam nešto sa maslinama, bosiljkom, ruzmarinom i pršutom.



 Uz sir i salatu pravo uživanje. Samo more fali :)
Hvala mojoj drugarici Oliveri što mi je pravila društvo u stvaranju u ovih galeta. Na slici nedostaje pršuta, ne znam gde je nestala :)


Od ove količine sam dobila dva kruga.


Prijatno!


3 коментара:

hvala Vam što me pratite