субота, 02. јул 2016.

Uštipci, hrono

hrono uštipci


Jutros sam počela praviti ječemene mafine, ali u zadnjem trenutku sam poželela napraviti uštipke, tako da ne znam tačnu količinu brašna koju sam stavila . Gustina je kao i za obične uštipke :) ili kao kad pravite galete. Gušće od smese za palačinke.
Za sve ove ušipke sam potrošila kašiku svinjske masti, a bilo ih je baš puno.

Potrebne namirnice :

250 - 300 gr brašna po izboru
2 cela jaja
100 - 150 ml mlake vode
1 prašak za pecivo
malo soli
kafena kašičica masti ili ulja.

Način pripreme :

Od navededenih namirnica umutite gušče testo.


Zatim kašikom vaditi i spuštati u tiganj na zagrejnu masnoću, okrenuti nekoliko puta sa jedne na drugu stranu da se dobro ispeče.







Ja prvo zagrejem mast, zatim smanjim temperaturu i tako pečem.




Uz ove uštipke nemojte jesti mlečne proizvode ili ako jedete neka to bude jednom u dve sedmice.
Prijatno.

9 коментара:

  1. Анониман02. јул 2016. 13:07

    Mmm... ovi Vasi ustipci mirisu do Avale :). Fenomenalan recept ali moram da priupitam koje brasno ste tacno koristili? Svetle su, zuckaste pa sumnjam da je neko integralno... Da li uopste moze od integ. brasna da se naprave? Hvala unapred na odgovoru. Srdacan pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Poštovana pokušajte napraviti, uvericete se sami da može :-) Koristila sam jecmeno i pšenicno integralno, a jaja su domaća žuta.

      Избриши
    2. Nije čudo što mirisu do Avale, gledam u nju kroz prozor ;-)

      Избриши
    3. Nije čudo što mirisu do Avale, gledam u nju kroz prozor ;-)

      Избриши
    4. Poštovana pokušajte napraviti, uvericete se sami da može :-) Koristila sam jecmeno i pšenicno integralno, a jaja su domaća žuta.

      Избриши
  2. Анониман04. јул 2016. 11:28

    Onda smo komsinice ;). Idem sada da ih pravim pa javljam kako su ispale ali tek ujutro jer cu da ih degustiram za dorucak. :) Hvala puno na odgovoru i srdacan pozdrav sa Avale ��

    ОдговориИзбриши

hvala Vam što me pratite