недеља, 15. јануар 2017.

Knedle od hleba 

knedle od hleba 

potrebne namirnice :

oko 300 gr hleba 
1 glavica crvenog luka
100 gr pančete
kafena kašičica soli
malo bibera
pola vezice peršunovog lista 
kafena kašičica vlašca
50 - 60 gr brašna po izboru
200 - 250 ml vruće vode 

supena kašika maslinovog ulja

Ne volim bacati hranu, pa uvek razmiljam kako iskoristiti nešto da se ne baci. Ovaj put je ostao hleb i setila sam se knedli koje sam nekad pravila uz lovači gulaš. U hrono ishrani knedle se mogu jesti za doručak sa pavlakom, ali ne često ili nekim drugim prelivom ili kao prilog uz doručak.

Način pripreme : 

Hleb sam sitn naseckala, zatim sam ga u tiganju prosušila i malo prepekla, da dobije rumenu boju. Izvadila sam iz tiganja u jednu činiju da se malo prohladi, a u isti tiganj sam dodala sitno iseckanu pančetu. Čim je pančeta pustila masnoću dodala sam sitno iseckan luk. Kad je sve poprimilo lepu zlatnu boju, sklonila sam i dodala u prohladjen hleb. 
U  drugu činiju sam viljuškom umutila jaja, posolila, dodala so, biber, malo vlašca, zatim brašno i vodu (2 dcl vode i 50 gr brašna ).
Sve sam spojila sa hlebom, pančetom i lukom. Dobro rukama sjedinila masu. Pokušajte napraviti okruglicu koja je čvrsta i ne raspada se, ako je retko dodajte jo malo brašna, ako je pregusto dodajte još malo vode.

Na šporet sam stavila malo posoljenu vodu u šerpicu da proključa, a za to vreme sam oblikovala čvrste kuglice. Kad je voda proključala, pažljivo sam ih spuštala u vodu i povremeno pažljivo okretala na drugu stranu. Kuvala sam ih 12-15 minuta i vadila šupljom kašikom, prelila kašikom maslinovog ulja i jednom pavlakom :)


Savet : ako niste sigurni da je dobra čvrstina kuglice, skuvajte prvo samo jednu, pa ćete videti da li je smesa dobra. Takođe kad su kuvane, izvadite jednu, presecite je nožem na pola da proverite da li je dovoljno kuvana.  Prijatno :)

Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite