понедељак, 16. јануар 2017.

Ravioli ili taške



Raviole sam pravila po receptu koji koristim kad pravim rezance ili kupus sa flekicama  
Mogu biti slane, sa sirom i spanaćem, šampinjonima i prazilukom, sa sirom slatkim ili punjene hrono kremom, da se zasladite posle slanog doručka. 

potrebne namirnice :

15o gr ječmenog brašna
150  gr speltinog brašna
2 jaja
kafena kašičica soli
malo vode po potrebi

fil po želji

Način pripreme :

U vanglici sam pomešala brašna i so, zatim sam dodala viljuškom umućena dva jaja. Umesila sam tvrđe testo, ali ne pretvrdo, da se može kasnije lepo razvaljati.  Radnu površinu sam malo pobrašnila i ostavila pokriveno testo da odstoji pola sata.  
Nakon pola sata sam pobrašnila radnu površinu, rastanjila testo na 3 do 4 milimetra debljine, zatim sam čašom vadila krugove  i u sredinu stavljala malo fila, zatim sam viljuškom dobro pritisnula krajeve da se prilikom kuvanja ne bi otvorile i fil  iscurio napolje. 

U proključalu vodu, spuštam raviole i sačekam da isplivaju na površinu. Šupljom kašikom ih izvadim napolje, prelijem malo, maslinovim uljem  da se ne bi lepile. Ako je slana varijanta, prepržim malo slaninu i prezle i  prelijem.

Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite