уторак, 14. фебруар 2017.

Čoko spelta srca sa bademom  ( Orgon )


čoko spelta praline, hrono


Ovih dana pažnju i pogled su mi privukle Orgon žitarice. Na pakovanju piše da je kaša, međutim to je celo zrno hidrotermički obrađeno. Zdravo i brzo za pripremu. 
Danas sam bila raspoložena da napravim jednu vanrestriktivnu užinu.  

potrebne namirnice :

220 gr čoko spelta žitarice
5 do 6 kašika vrele vode 
50 gr maslaca 

način pripreme :

U činiju sam sipala 220 gr čoko spelte, zatim sam dodala 5 do 6 kašika vrele vode i ostavila da spelta malo omekša, zatim sam dodala 50 grama maslaca i sve rukom umesila. 




Silikonske modlice u obliku srca sam tanko prstom premazala uljem (da bi lakše vadila pralinice napolje).  Svaku modlicu sam smesom napunila do pola, da bude baš lepo popunjeno, u sredinu svake sam ubacila badem i do kraja čvrsto napunila.






Praline od žitarica sam stavila u frižider na pola sata da se stegnu, taman dok operem i raskrčim sudove. 
Lako sam ih izvadila, jednu probala i došla do zaključka da nikad bržu i zdraviju poslasticu nisam napravila. Hlade se u frižideru i čekaju unuku da degustira . 






Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite