понедељак, 20. фебруар 2017.

Hrskavi štapići

hrskavi štapići, hrono 

potrebne namirnice :

180 gr raženog brašna 
75 gr masti 
0,75 ml gazirane vode 
himalajska so

Ovo je osnovni recept, dalje se možete igrati po želji kako ko voli. Ja sam dodala kašiku ajvara i malo ljute paprike. Recept je pogodan za svaki dan u restrikciji. Lako se uklapa uz sve obroke, ako niste vešti u pečenju hleba, ovo je idealna zamena. Nisam dodavala  ni sodu niti prašak za pecivo. 
Mislim da su zato ispali ovako lepo hrskavi.

način pripreme :

Pomešala sam brašno i so, dodala mast, dlanovima je utrljala u brašno, zatim sam dodala ajvar i ljutu papriku i sve zamesila vodom. Testo sam podelila na 15  jednakih loptica zatim sam oblikovala štapiće 12 cm dugačke. Na papir za pečenje sam sipala šaku semenki i svaki štapić zarolala preko semenki da se utisnu u testo. Ničim ih nisam premazivala. 


Rernu sam zagrejala na 250 stepeni i pekla petnaestak minuta .




Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite