субота, 25. фебруар 2017.

Humus sa pečenom paprikom
humus sa pečenom paprikom 


Volimo Ribellin pikant humus, ali danas sam poželela sama napraviti  domaći i malo drugačiji, a nisam baš imala viziju kako i sa kojim namirnicama. Tako razmišjam i iz navike uključim tv i vidim počinje Praktična žena. Pošto  sam i sama jedna od tih praktičnih i kreativnih žena volim tu emisiju kad imam vremena pogledati, uvek me oduševe kreativne i sposobne žene, sviđa mi se i voditeljka jer se vidi da je stvarno  dobra domaćica i veoma sposobna žena.  Namestim se da odgledam današnju emisiju kad gle čuda  Nataša će u današnjoj epizodi pokazati kako se pravi humus, ali  ja to već znam :/ , ali pokazaće više ukusa. Oduševim se i sačekam prilog. Najviše mi dopao sa pečenim paprikama, a taman su mi se odledle, izvadila sam ih nek se nađu. Tako se to u životu nekad sve samo namesti. Odgledala sam emisiju i recept prilagodila mom ukusu :)

Leblebije sam sinoć potopila u vodu. Jutros sam tu vodu ocedila, nalila drugu i u expres lonac stavila da se kuvaju. Skuvane i mekane sam ocedila, ali nisam svu vodu bacila, ostavila sam jednu šolju ako mi humus bude pregust da tom vodom razredim i napravim željenu gustinu.
A sad dosta priče :)

potrebne namirnice : 

oko 200 gr leblebija
2  kašike maslinovog ulja
1 kafena kašičica mlevenog kima
1 kafena kašičica himalajske soli
1 supena kašika limunovog soka
2 supene kašike tahinija
2 crvene pečene paprike
3 čena belog luka
malo ljute paprike

Nisam imala u kući tahini, dugo ga nisam pravila, jer treba stvarno jak blender. Ja sam mojim prezadovoljna, ali prošli put dok sam pravila tahini učinilo mi se da se malo  pregrejao, pa više ne rizikujem već tahini kupujem. Ovaj put sam propržila susam na suvom tiganju i ubacila ga u blender sa svim gore navedenim sastojcima. Blendirala sam dok se sve nije sjednilo i pretvorilo lep kremast namaz. Dodala sam malo vode koju sam odvojila u šolji da dobijem potrebnu gustinu




Paprika je dala neobičan dimljen miris, malo je ljutkast i dopada mi se . Uz UŠTIPKE i par režnjića domaće pečenice nema zamerku nikakvu.

Recept za TAHINI namaz




1 коментар:

  1. Jas tahini pravam na sledniot nacin: na suvo go prepekuvam susamot a potoa go melam vo masinka za kafe i na kraj go mesam so maslinovo maslo.Dali e toa vo red ?

    ОдговориИзбриши

hvala Vam što me pratite