четвртак, 23. фебруар 2017.

Kifle sa kulenom 

kifle sa kulenom, hrono


Danas sam bila raspoložena da mesim neke kiflice i šta god sam počela nešto mi fali. Otvorim frižider i vidim domaći kulen, setim se kiflica sa kulenom koje sam nekad pravila sa kvascem i puna elana bacim se na posao.

potrebne namirnice :

60 gr raženog brašna
60 gr ječmenog brašna
60 gr ovsenoog brašna
4 supene kašike ulja ili otopljene masti
1 kiselo mleko (180 gr)
kafena čašičica praška za pecivo
soli po ukusu

jedna kašika masti za premazivanje
susam za posipanje

Brašno  možete meriti i čašicom od 1 dcl, ako vam je tako brže i lakše. Po jednu čašicu od svakog brašna.

Od čaše kiselog mleka sam uzela jednu ravnu  supenu kašiku koju sam upotrebila za premazivanje gotovih kifli.

način pripreme :

Prvo sam uključila rernu da se greje na 230 stepeni.

Kulen sam isekla na manje listiće, stavila ga u seckalicu, zavrtila nekoliko puta da se pretvori ponovo u mleveno meso :)



U činiji sam pomešala brašna, prašak za pecivo i so, zatim sam dodala ulje i sve umesila kiselim mlekom. Dobila malu lopticu glatkog elastičnog testa.


Napravila sam valjčić, a zatim ga podelila na tri jednaka dela.


Nije se uopšte lepilo za radnu površinu. Oklagijom sam tanko razvaljala veliko  testo ovalnog oblika. Na kraju sam zasekla tri puta, ali ne do kraja.


Zatim sam uzela mast i tanko premazala preko testa, pa sam namazala kulenom do pola i sve urolala u kiflu.




Postupak sam ponovila sa ostala dva parčeta testa i dobila tri kifle dužine 15 cm. Sve tri sam premazala onom kašikom kiselog mleka što sam je na početku odvojila i sve posula susamom.



Pekle su se oko 25 minuta u prethodno zagrejanoj rerni. Celom kućom se širio predivan miris kifli sa kulenom








Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite