понедељак, 27. фебруар 2017.

Korpice sa sirom i spanaćem 

korpice sa sirom i spanaćem u heljdinim korama


potrebne namirnice :

heljdine kore

300 gr mladog sira
300 gr spanaća
soli po ukusu
1 jaje ili dva belanca u restrikciji
otopljen maslac
beli luk u granulama
malo slanine

način pripreme :

Heljdine kore sam iseckala na kvadrate 10 x 10 cm, U kalup za mafine sam slagala kvadratić, premažem ga  otopljenim maslacem, pa sledeci kvadratic preko i tako još dva puta. Za jednu korpicu je potrebno 4 kvadratića.




Prstima ih malo pritisnem, da se oblikuje lepa korpica.



Spanać sam sitno iseckala, dodala mladi sir, malo soli i belog luka, zatim jaje, Kašikom sam napunila korpice i u sredinu svake stavila malo seckane slanine.



Pekla sam ih u rerni zagrejanoj na 200 stepeni oko pola sata.

Složena jela su dozvoljen jednom u 15 dana u restrikciji  Heljdine kore i kombinacija sira i jaja se teže vare i zbog toga je ovo je ovo složeno jelo, a ko stavite samo belance biće lakše i brže za varenje.







Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite