уторак, 28. фебруар 2017.

Rustičan zgužvani hleb (Boba) 

Rustičan zgužvani hleb, hrono 


Potrebne namirnice :

100 gr ječmenog brašna
100 gr raženog brašna
50 gr ovsenog brašna
2,5 dcl hladne vode
supena kašika mlevenog lana
himalajska so po ukusu
2 supene kašike maslinovog ulja

sok od pola limuna
ravna kafena kašičica sode bikarbone

Način pripreme :

Prvo sam pomešala brašna, so i mleveni lan, zatim sam dodala ulje i hladnom vodom, drvenom varjačom umešala hleb. Nisam ništa mesila, samo varjačom sve umešala.

Prekrila sam posudu vlažnom kuhinjskom krpom, i ostavila da tako na sobnoj temperaturi prenoći.

Ujutro sam dodala limunov sok i sodu bikarbonu i nastavcima za testo sve sjedinila.

Dve šake raženog brašna sam sipala na radnu površinu i oblikovala veknicu, umila sam ga vodom, posula brašnom zasekla po sredini i malo zgužvala, jer je veknica bila duža od tepsijice.



Poklopila sam tepsiju i ubacila u rernu zagrejanu na 220 stepeni.
Tako sam ga pekla 35 minuta, a onda sam ga otklopila i pekla još 2o minuta, na 180 stepeni
Pečen hleb sam pokvašenim rukama umila, umotala u kuhinjsku krpu i stavila na rešetku da se dobro ohladi, da se ne bi potpario.
Nakon tri sata sam ga isekla. Ne mrvi se i lepo se seče. Malo je ispucao,  ali meni ne smeta jer nije puno i ima rustičan izgled. Težak je 500 grama.






Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite