понедељак, 13. фебруар 2017.

Slatki kupus bez mesa


slatki kupus bez mesa, hrono


U ovim zimskim danima kad je povrće baš skupo često je na meniju slatki kupus. Najviše ga volim po ovom receptu, SLATKI KUPUS, ali danas sam pokušala bez mesa i bilo je ukusno. Inače nikad ne kuvam bez mesa, mesaroši smo i ručak bez mesa nije ručak :) Tako da sam  uz ovaj kupus dinstala meso, ali posebno.

potrebne namirnice :

manja glavica kupusa
deblji struk praziluka
2 veća paradajza
1 crvena paprika
lovorov list
biber i so
malo začinske paprike (aleva)
1 supena kašika ulja
1 čen belog luka
1 manja narendana tikvica
celerov list

način pripreme :

Na zagrejanu masnoću sam dodala sitno iseckan praziluk, malo posolila i podlivala vodom dok luk ne omekša. Zatim sam dodala na kockice iseckanu papriku, manju narendanu tikvicu ( koja se potpuno raskuva i uopšte se ne primeti, a na kraju da jelu potrebnu gustinu ) i sve još kratko prodinstala.

Kupus sam isekla na osmine, nisam ga seckala sitno,. Kad je luk omekšao kupus sam u krug složila po dnu šerpe, dodala sam sve ostale začine, nalila vodom da prekrije kupus, poklopila, sačekala da prokuva i ostavila na smanjenoj temperaturi da lagano krčka. Kad je kupus bio na pola kuvan dodala sam oljušten i sitno iseckan paradjz, poklopila i nastavila sa kuvanjem.
Povremeno sam šerpu samo malo protresla, nisam ga uopše mešala. Kad je kupus omekšao, dodala sam  seckan celerov list, pustila da kuva još par minuta i sklonila sa ringle.

U kupus obično dodam kelerabu na kockice da mi glumi  :) krompir u jelu. Danas je nisam imala, tikvica je dala potrebnu gustinu i uz jednu dinstanu šiclu sam imala lep ručak.

ps. I slika sa šniclom je lepša :)







Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite