четвртак, 09. март 2017.

Dadina pletenica sa sirom i kobasicom

dadina pletenica sa sirom i kobasicom


Još jedan u nizu fenomenalnih  Dadinih recepata.
Testo je mekano, lepo za rad, ukusno i mekano posle pečenja. Ne raspada se i  ne mrvi se.
Kao što me oduševio njen recept  testa za pizzu , tako me i ova pletenica oduševila.
Recept je napravljen sa puno ljubavi, umeća i strpljenja.

 potrebne namirnice:

200 gr raženog brašna
200 gr speltinog brašna
100 gr ječmenog brašna
50 gr maslaca
150 gr mladog sira
2 dcl gazirane vode
prašak za pecivo
so


fil:

mladi sir
domaća kobasica
vlašac, biber

način pripreme :

Od navedenih sastojaka umesiti glatko testo, ostaviti pokriveno da malo odstoji, zatim podeliti na 4 jednake loptice.


Svaku lopticu razvaljati, naporaviti ovalan oblik, zaseći nožem kao na slici.



Sir začiniti po ukusu, kobasica je ljuta i slana pa treba voditi računa da ne bude preslano. Namazati bogato sirom, zatim složiti kulenovu seku i plesti pletenenicu.





Peći na 22o stepeni, oko pola sata. Moje je stajalo pokriveno kuhinjskom krpom do jutra, ujutro sam pomešala malo otopljen maslac i sir i sve premazala.

Slike sa postupkom rada su slikane po noći pod svetlom, pa su zato drugačije boje, ove dole su slikane ujutro pod dnevnim svetlom.









Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite