недеља, 05. март 2017.

Orgon slane kuglice sa sirom, slaninom i spanaćem


Orgon slane kuglice sa sirom, slaninom  spanaćem

Divni Orgon proizvodi, koji polako, ali sigurno pronalaze put do potrošača. Meni se izuzetno dopadaju, veoma su zravi i ukusni.
Specijalan vid završne tehnologije, flokovanje, gde se kod gotovog proizvoda sačuvaju dijetna vlakna u celom obliku.  Devet puta više nego kod mlevenja, a kao što znamo dijetna vlakna su najbitnija od žitarica za ljudski organizam.
Iskorištenost u ljudskom organizmu kod Orgon proizvoda je  98 % minerala, vitamina i dijetnih vlakana.  Kod pahuljica je ta iskorištenost manja od 50 %

Za ove ukusne kuglice biće vam potrebne Orgon ražene žitarice. 

Potrebne namirnice :

100 gr Orgon raženih žitarica
100 gr mladog sira
100 gr mesnate slanine
2 dcl vode
čaša od 1 dcl obarenog spanaća
himalajska so, biber
beli luk u granulama
kafena kašičicica vlašca

prepržen susam

način pripreme :

U manju šerpicu sam sipala dva dcl vode, kad je prokuvala, dodala sam 100 gr Orgon raženih žitarica, mešala sam  dve minute i sklonila sa ringle da se malo prohladi. Za to vreme sam iseckala slaninu na sitne kockice, stavila je u tiganj i reš propržila. Na istu ringlu sam stavila spanać da se kratko obari. Odmah za tim sam  u tiganju dok je još vruća ringla prepržila susam i skolonila ga sa strane



Obaren i oceđen spanać sam iseckala, a onda sam sve dodala u prohlađene žitarice, slaninu, spanać i 100 grama sira.




Začinila po ukusu sa  malo soli, bibera, vlašca i  belog luka u granulama. Od dobijene mase sam otkidala komadiće i pravila kuglice veličine rafaelo kuglica.


Svaku sam uvaljala susam.





Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite