понедељак, 29. мај 2017.

Chia hleb 

chia hleb
Potrebne namirnice :

3 supene kašike chia semenki
9 supenih kašika toplevode
1 šolja jogurta (u restrikciji kiselo mleko )
1 šolja heljdinog brašna
1/2 šolje ječmenog brašna
1/2 šolje raženog brašna
soli po ukusu
1 kašika suvog ruzmarina
pola kafene kašičice sode bikarbone
2 supene kašike limunovog soka
1 prašak za pecivo

Način pripreme :

U jednu činijicu staviti čia semenke  pa ih preliti sa devet kašika tople vode i ostaviti da nabubre, povremeno promešati.
Za to vreme pomešati sve suve sastojke u jednoj činiji.
Uzeti nabubrele semenke, zatim im dodati sve vlažne sastojke, sodu bikarbonu prašak za pecivo i limunov sok, dodati suve sastojke, pa nastavcima za testo mikserom sve dobro sjediniti.

Tepsiju u kojoj će se hleb peći, obložiti papirom za pečenje, ostaviti papir dovoljno dugačak, kad istresete hleb, istim papirom ga prekrijte i malčice utapkajte, zalepite, ušuškajte papirom odozgo hleb. Tako neće ispucati.

Peći u prethodno zagrejanoj rerni sat vremenana na 180 stepeni.



Recept sam dobila od moje nutricionistkinje, malo sam ga modifikovala i usavršila. U originalnom receptu se koprive preliju vrelom vodom, ocede iseckaju, od te vode se uzme 9 supenih kašika i u nju se potope čia semenke.

Hleb je divan, probajte sigurno se nećete pokajati.




1 коментар:

  1. Čitala sam da se cia sjemenke termički ne obrađuju jer gube svoja svojstva ,ali ovo mi se sviđa

    ОдговориИзбриши

hvala Vam što me pratite