петак, 30. јун 2017.

Humus sa renom

humus sa renom 

Da malo razbijem monotoniju, danas jedan pikantan humus sa renom. Kao i obično kad počnem nešto praviti to se sve spontano dešava u zavisnosti šta imam u frižideru u tom trenutku. Tako su danas moju pažnju privukli ren  i senf dok sam pravila humus, i mogu vam reći da je ukus  odličan.

Ovaj put nisam kuvala leblebije, kupila sam teglicu skuvanih leblebija i skratila proces pripreme po ovoj velikoj vrućini.

potrebne namirnice :

220 gr skuvane leblebije
2 čena belog luka
himalajska so
biber
puna kafena kašičica dijon senfa
velika supena kašika narendanog korena rena
dve kašike maslinovog ulja
malo čilija
malo kumina
vode u kojoj je bila leblebija po potrebi da postene kremast namaz

Sve navedeno sam stavila u blender i blendirala da namaz postane kremast. Dodavala sam po potrebi vodu iz teglice u kojoj su bile leblebije. Vodu sam samo malo ugrejala u šolji u mikrotalasnoj. Ovaj put nisam dodala tahini. Humus je pikantan, ljutkast i baš ukusan.


Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite