уторак, 27. јун 2017.

Proso sa pečurkama 

proso sa pečurkama, posno 

potrebne namirnice :

šolja od 2 dcl kuvanog prosa
veća glavica crvenog luka
beli luk, biber, himaljaska so
bosiljak
200 gr šampinjona
2 veća paradajza
kafena kašičica ulja

način pripreme :

Na zagrejano ulje sam  stavila sitno iseckan luk, posolila ga i prodinstala.
U drugu šerpicu sam stavila dobro opranu šolju prosa i tri šolje vode da se skuva.
Sa paradajza sam skinula kožicu, iseckala ga na kockice i dodala ga u tiganj sa lukom.
Šampinjone sam isekla na listiće pa sam i njih dodala u tiganj.
Dodala sam sve začine.
Proso sam ocedila i isprala vodom, te sam i njega dodala u tiganj na par minuta da se sjedine ukusi.

Brzo i ukusno, odlično za dane posta.




Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite