петак, 23. јун 2017.

Salata sa blitvom i kelerabom 

salata sa blitvom i kelerabom, posno 

Danas jedna lepa, zdrava i ukusna salata. Uz nju po meni najbolje ide riba, a može i piletina ili ako želite obrok bez mesa dodajte dva tri barena belanca u salatu.

Potrebne namirnice :

1 veća keleraba
2 vezice blitve
2 veća krompira (vanrestrikcije)

maslinovo ulje
himalajska so
sok od jednog limuna
beli luk u granulama ili dva čena belog luka
biber

način pripreme :

Krompir, kelerabu i stabljike blitve sam stavila u proključalu posoljenu vodu i ostavila da se skuva. Pred kraj sam dodala i listove blitve koje sam isto iseckala na kocke. Nisam ništa razdvajala i kuvala posebno.

Sve sam ocedila, prelila hladnom vodom, ostavila par minuta da se dobro ocedi od vode, zatim sam prebacila u činiju i začinila. Nisam ljubitelj belog luka, ne volim komadiće luka, kad ga koristim u salatama to su granule. Vi na ravno možete staviti dva čena sitno seckanog luka.




Napomena : u restrikciji se krompir ne koristi. Van restrikcije može ponekad uz neki lagani protein.

Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite