петак, 16. јун 2017.

Tikvice punjene pilećim belim mesom



potrebe namirnice :

1 veća glavica crvenog luka
polovina jednog otkoštenog belog mesa
1 čen belog luka
so, biber, bosiljak
malo gazirane vode 
malo maslinovog ulja 
malo čili paprike 
seckan peršunov list 

Način pripreme :

Tikvice sam prvo dobro oprala, zatim sam kafenom kašičicom svaku izdubila,
U seckalicu sam stavila luk, belo meso isečeno na krupnije kocke, beli luk i sredinu koju sam izdubila iz tikivica.  Sve sam usitnila, ali ne previše.

U tiganj sam sipala malo ulja, kad se zagrejalo dodala sam sve iseckano, dodala začine i kratko prodinstala. Namerno nisam posebno dinstala luk, ako volite da se luk uopšte ne pozna, izdinstajte prvo luk, zatim dodajte redom sve ostalo. 
Tiganj sam sklonila sa ringle i sipnula malo gazirane vode da smesa postane rastresita. 
Napunila sam tikvice i po vrhu svaku prelila sa malo maslinovog ulja.
Pekla sam na 200 stepeni, dvadesetak minuta u prethodno zagrejanoj rerni.

Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite