субота, 24. јун 2017.

Tikvice sa mlevenim mesom 

tikvice sa mlevenim mesom


Još jedan brz i ukusan ručak, odličan kad su velike vrućine i kad je sezona tikvica. Veoma slično tikvicama sa belim mesom, za malu promenu danas sa mlevenim mesom.

potrebne namirnice :

dve tikvice srednje veličine
120 gr mlevenog mesa po izboru
1 paradajz
1 glavica crvenog luka
1 čen elog luka
bosiljak, prstohvat origana
malo ljute paprike i bibera za one koji vole ljuto
malo ulja

način pripreme :

Na zagrejano ulje sam dodala sitno iseckan luk, posolila, dinstala da omekani i požuti. Za to vreme sam iseckala na manje kockice tikvice i paradajz (nisam ga ljuštila ).
Na luk sam dodala prvo paradajz, a ubrzo zatim i mleveno meso. Dodala sam začine, sačekala par minuta da ispari voda  u tiganju, ubacila i isečene tikvice. Još nekoliko minuta da tikvice ostanu čvrste i hrskave i ručak je bio gotov. Uz činiju salate savršen obrok.


Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite