понедељак, 24. јул 2017.

Šnicle u povrću 

šnicle u povrću 

Leto je i puno je povrća, treba ga iskoristiti dok je jeftino i sveže. Razmisljam da napravim sataraš, a nemam ideju šta da uradim sa mesom, a volim i tikvice. Sve sam izvadila iz frižidera i krećem u akciju. Krajnji rezultat je  meso dinstano u povrću, pa još lepo zapečeo u rerni.

Da napavite ovakav ručak biće vam potrebno :


2 veće glavice luka
dve supene kašike masnoće na kojoj kuvate
4 baš velike paprike babure
3 veća oljuštena paradajza  paradajza
1 tikvica
so, biber, beli luk i bosiljak
4 šnicle

Način pripreme :

Na zagrejanu masnoću sam stavila luk koji sam iseckala na rebarca, malo sam ga posolila i ostavila da se dinsta. Već sam napisala da volim kad se luk malo karamelizuje, da dobije zlatnu boju, ima lepši ukus i miris.


Za to vreme sam prvo oljušila i iseckala paradajz, zatim sam oprala, dobro osušila i iseckala na štapiće  paprike i tikvicu.
Kad je luk omekšao i poprimio lepu boju, dodala sam iseckan paradajz, malo promešala da pusti sok, pa sam dodala papriku i na kraju tikvice.

Tiganj j epostao malen, pa sam sve prebacila u dublju šerpu.

Zati sam dodala začine i u sve to sam ubacila četiri  šnicle koje sam zatrpala povrćem.


Sve zajedno sam dinstala dok  dok nije ispararila suvišna tečnost,  za to vreme  šnicle su omekšale i poprimile ukuse povrća, a povrće još uvek ostalo čvrsto.

Na dno tepsije sam složila red povrća, zatim šnicle, pa sve sam zatrpala povrćem i stavila u rernu zagrejanu na 220 stepeni oko 40 minuta.



Ja sam imala svinjske šnicle, a vi možete koje imate ili volite. Mislim da bi lepše bilo sa pilećim šniclama, meso bi bilo mekše.



Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite