недеља, 13. август 2017.

Humus sa bundevinim semenkama

humus sa bundevinim semenkama

Volim humus i svaki put ga drugačije napravim. U maxi prodavnici sam našla povoljno limenku barenog humusa, često je kupim jer je brže i lakše za napraviti.

Za ovakav humus biće vam potrebno :

4 supene kašike bundevinih semenki
400 gr leblebija (sterilisane)
2 čena belog luka
himalajska so po ukusu
pola kafene kašičice mlevenog kumina
sok od pola limuna
pola supene kašike tahinija
3 supene kašike maslinovog ulja
voda iz konzerve u kojoj su bile leblebije

način pripreme :

U tiganju sam tostirala bundevine semenke, pa ih prebacila u seckalicu.  Nisam ih mnogo blendirala, jer sam htela da ostanu komadići prepečenih semenki.

Na semenke sam dodala oceđene leblebije, sve začine i nastavila blendirati, dok nisam dobila kremast namaz.

Po potrebi sam po malo dodavala vodu iz konzerve koju sam u šolji u mikrotalasnoj malo zagrejala. Rezultat je humus koji prelepo miriše na bundevine semenke.





Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite